alla <3 dag

- Frida
Vill börja med att tacka folket från igår för en riktig toppenkväll. Det var en massa nytt folk men samtidigt så hade man sina brudar där.
Jag & emmy åkte hem kring två tiden och hon väckte även mig klockan 07.30 imorse och tyckte att det var bäst att jag skulle kliva upp. Låg kvar och pratade ett bra tag innan vi tog oss upp. Det blev direkt iväg till sybilla för att äta korv och mos och sen gick hennes buss klockan 10. Åkte då vidare till SURF där sofia hade tävlat och duktig som hon är så kom hon etta! Duktig flicka helt enkelt :)

Försökte få en kort sammanfattning, har inte riktigt så mycket tid över till att skriva mer detaljerat. Ska nu krypa ner i sackosäcken och kolla på andra avenyn. Sen blir det en massa mys & godsaker.


Här kommer lite bilder från dagen:















Ha en mysig alla hjärtans dag, för det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0