elfte februari

- Frida
Dagarna på Lindex blir allt bättre och bättre, och jag blir mer och mer van vid att jobba dom tiderna jag gör. Det är trots allt ut till det riktiga arbetslivet vi alla ska, så det är väl lika bra att prova på hur det egentligen är. Jag har inte tidigare träffat chefen, så det första jag möttes av idag var: "men vad roligt att äntligen få träffa dig, har hört att du är en riktig pingla på allt det du gör här.." Så det gör väl ens dag genast mycket bättre?

Ena dagen är inte den andra lik, jag får prova på nya saker hela tiden vilket gillas skarpt.

Har precis skjutsat hem hanna&jennifer och fick i samma veva låna en kjol av hanna som jag ev. ska ha på lördag. Köpte som sagt en spets-body idag också- en svart och lite smycken: Ett halsband och två armband, ett lila och ett svart- precis som dresscoten ska vara ;)

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg så ni vet att jag finns vid liv trots att en nästan hel arbetsvecka gått! Imorgon är det personalmöte som gäller tidigt på morgonen, god frukost skulle dom bjuda på också. Att se framemot är också att jag slutar kl 15.00 imorgon! KUNGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0