en heldag på stadium!

- linnéa

eftersom min mamma och min syster inte tog sig in på stadium igår så bestämde vi oss för att försöka åter idag, och vi kom in! dock tog det ett ordentligt tag.. vi köade i 2 och 1 halv timme för att ta oss in! denna gång var vi utrustade, vi hade plockat på oss ordentligt med kläder och gjort varm choklad i termos!
jag hade inte alls höga förhoppningar om att det skulle finnas mycket kvar i butiken eftersom folk gick runt med stora sopsäckar med saker från butiken. men väl inne efter en lång väntan lyckades även vi plocka på oss fulla kassar!

tro det eller ej men den sammanlagda tiden från att vi stog ute och frös i timmar tills vi kom hem tog 9 jävla timmar!! jag kan lova er att det var de värt!! både jag, mamma och min älskling hittade precis de vi sökte efter. jag lyckades även plocka på mig saker till min syster och min bror!



väl hemma var man mer än slut, det hade inte blivit mat på över 10 timmar.. så vi alla satte igång med detsamma att göra mat. efter middagen bakade jag och min älskling de underbara morotsfrallorna till kvällsfika!

nu sitter vi här hos mig och vi ska just se "taken". se den om du inte sett den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0