I get high on our memories

- linnéa

igår blev det då ett tag förbi hanna som hade hemmafest i brännland. jag och min älskling kom ganska precis då matchen mellan sverige och vitryssland började. innan det hade vi varit hemma hos mig och ätit med min familj och några fler. där hade vi alla lagt ett vad om vem som skulle vinna matchen. syrran, brosan och syrrans pojkvän gissade rätt så dom ska få 32 liter cola...
jag hade super trevligt hos hanna fast vi inte stannade så länge, det var iofs bra att jag åkte hem hyfsat tidigt med tanke på att jag är förkyld.

bilder från hanna fest kommer upp senare idag!


planerna för idag var upplagda så att jag, min pojkvän och min pojkväns bror skulle till boda borg men jag kände mig för krasslig för det, så det blev dom som åkte. jag ska strax ner på stan med mamma, syrran och frida för att kika förbi stadium nu efter brandskadan.



saknar..

vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Frida

du skulle väl inte till hanna?

2010-02-20 @ 14:36:00
Postat av: Naima

Linnea.. Jag saknar dig också, väldigt mycket!

2010-02-20 @ 15:25:11
URL: http://naimz.blogg.se/
Postat av: frida

aja, okej.

men hör av dig då du kan umgås

2010-02-21 @ 14:32:47
URL: http://rrenis.blogg.se/
Postat av: Anonym

frida? vart fick du luft ifrån? om det är menat till mig så ska jag säga att linnea inte heller hör av sig så du ska inte lägga ETT ord ens.

2010-02-22 @ 11:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0