I'm worry i never see your face light up again

- linnéa

idag var en sån dag som jag verkligen inte vill stiga upp, och såklart gick det inte att ta sovmorgon eftersom jag skulle iväg på ett viktigt möte.. mötet gick iaf bra men det tog längre tid än jag trodde så jag och min sötnos hann inte med en tupplur innan massa annat skulle göras.. nu sitter jag iallafall här hos min älskling undertiden han är på möte med sin uf-grupp. jag ska just lägga över bilder till ett usb från nyår som jag sedan ska lämna till anna innan hon åker till sthlm ikv.  jag ska även se till att se klart filmen "misery" innan jag ska sova lite.



vi hörs, pussokram!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej Linnea!



Det är bra med mig, såklart att vi kan ses så att du kan få igen din väst :) när kan du?

2010-02-04 @ 22:23:54
URL: http://betongbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0