sjuklingar..

- linnéa

jag och min älskling har tagit det lungt de senaste dagar eftersom vi båda blivit sjuka. som de flesta kanske vet så brukar jag riktigt sällan bli sjuk, men denna gång kom jag inte undan..  det är både halsont, snuva, hosta, och huvudvärk..

vi har verkligen försökt ta det extra lungt för att vara pigga och krya till idag, men förkylningen sitter i sig. idag har nämligen 2 nära vänner till mig födelsedagsfest så jag och min älskling ska till håkmark för fest, dock blir det inte mycket till fest eftersom vi mår som vi gör. det blir mer komma dit, äta och vara social.

nu har jag och min älskling just lagat supergod mat och nu ska vi se klart "seven pounds". verkligen en film att rekommendera för de som inte sett den!!

hoppas ni alla får en trevlig helg
pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0