sov sött

- Frida
Godkväll gott folk! Vilken härlig kväll jag har haft, allt ifrån att lagat gomiddag med bubben men även tagit ikapp med dom avsnitt som jag har missat under veckans gång. Imorgon får jag lite sovmorgon, så ska lägga mig nu så jag verkligen får dom där extra timmarna. Har endast foto imorgon, sen är det möte med UF-gruppen- men måste även förbi på praktikplatsen. Får se om möterna krockar, hoppas då inte på det.

Sitter just nu och pratar med hanna, inte vilken hanna som helst utan kanske världens lyckligaste och gladaste hanna. Nu är det bara att hålla tummarna!! Kollar samtidigt igenom en massa bilder från sommaren-09 längtar såå mycket till sommaren just nu!




pusssnatti
.

Kommentarer
Postat av: Hanna och viktor Von X

Vad söt du är som håller tummarna för oss (L) :)

2010-02-04 @ 00:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0