tolfte februari

- Frida
Inlägget blir bara kortare och kortare. Har nämligen skrivit om inlägget tre gånge nu, när det äntligen är klart så lyckas jag trycka på någon knapp så att allt försvinner. IRRITERANDE om något!

Som sagt, har precis landat hemma hos min bror efter att ha avnjutit en himla god middag hemma hos pappsen. Även daniel tog del av måltiden- han har precis skruvat ihop ett nytt klösträd till deras katt som kommer ikväll. Så fort soffepropp har slutat så ska dom hämta kattungen.

Ikväll blir det en massa mys & let's dance. Dock så kommer kvällen sluta tidigt för min del, måste upp i tid imorgon för att hinna fixa allt inför morgondagens bravader.

Personalmötet imorse på 'jobbet' gick väldigt bra. Det var en stor frukostbuffé där det fanns det mesta man kan tänka sig på en frukost. Mötet var ca två timmar och 40 minuter av dom två timmar bestod av jeansprovning. Vi gick alltså igenom de nya modet och trender inför våren/sommaren -10 och efter det fick vi prova alla nya modeller. Vilket också resulterade i att vi fick 50% rabatt på VALFRIA jeans. Alltså vilka som helst i butiken. Jag var i lagret och letade och då hittade jag ett par supersnygga ljusa lite trasiga jeans som inte kommer ut i butiken förens om några veckor. Dom fick bli mina helt enkelt, supernöjd.

Det var allt från mig, tack å hej! v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0