update

- Frida
Tänkte bara att jag kunde slänga in ett kort inlägg.
Kvällen har varit bra, det blev först och främst middag hos min bästa bror vilket var väldigt trevligt. Det känns verkligen annorlunda att jag, som har bott med min bror i arton år nu ska komma och h ä l s a  på, att jag ska vara gäst hos min egen bror. Lite underligt, men han har blivit en stor pojke nu och som Daniel sa: avståndet är inte särskilt långt!:)

Efter middagen blev det vidare för att hämta Hanna i brännland, tur att man har sina finaste som kan ställa upp när det gäller skjuts och allting annat. Det blev träning, dock ingen kondition eftersom att hanna inte är riktigt helt hundra. Efter träningen blev det vidare till kvantum, vad som handlades där ska vi inte uttala oss om!

Imorgon är det någon sorts affärsdag/karriärsdag på skolan, vilket innebär att vi kommer sitta på föreläsningar hela dagen. Ska även försöka ta oss till västangård för att höra om dom vill ha våran hjälp.


nu: SÄNGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0