16 februari

- linnéa

jag somnade ett och vaknade 7, det har inte varit en bra natt med sömn, snarare tvärtom.. inte mycket sömn alls, jag vände och vred mig tills jag kunde somna och väl när jag lyckades med det så¨vaknade jag lika snabbt. jag blev väckt av någon här hemma som skulle ut och då kunde jag inte somnade om, så det var bara att stiga upp.

eftersom det bara är jag här hemma så är jag i full gång med att leka med sacko och pk, sacko är iofs inte mycket att leka med nu när min bror inte är hemma, den mest bara ligger och degar på sängen för att brosan skulle iväg på ärenden.

nu väntar jag på att min älskling ska komma hit och äta frukost med mig. senare idag ska vi ner på stan för att gå några ärenden.

sommar!

vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0