You allready know it, but I'm so yours!

-linnéa


jag känner mig såå duktig, jag som är livrädd för sprutor lyckades igår efter endast 30 minuter! gången innan de tog det över 2 timmar..  detta var tack vare min underbara pojkvän, jag hade aldrig klarat det utan honom!


efter att jag och min älskling kom hem somnade vi direkt. vi var tillbaka runt 4 och hann endast se några minuter av "ghost rider" innan vi somnade. vi vaknade åter igen runt åtta och konstigt nog var det inte alls svårt att somna sen igen. men innan det hade jag näsblod i ca 20 minuter och det vägrade att sluta! så blodprov + en blödande näsa gjorde mig yr och helt slut!
kan det bero på att jag börjat använda nässpray(?)

idag var det en bra morgon tills under mitt möte som jag skulle iväg på. jag började må riktigt dåligt så jag fick lov att gå hem. nu har jag sovit ett tag och fått i mig lite mat, och ska nu strax ska börja läsa en bok som mamma köpt till mig idag. den heter "bergsprängardottern som exploderade". så det blir att krya ner i sängen med nyponsoppa och min nya bok!


ring mig honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0