myskväll

- Frida
Det blev en ovanligt tidig morgon för mig imorse, trodde inte att jag skulle ta mig upp men det gjorde jag minsann utan problem. Gick i skolan till klockan två idag, och efter det så åkte jag iväg till pappa för att hämta en del saker eftersom att jag är hos mamsen i veckan. Nu ska jag ta och laga mig lite mat, känns faktiskt väldigt tomt här hemma utan min käraste bror. Alltid van vid att maten ska vara klar halv fem (då mam jobbar) men nu står han för matlagningen själv!

Ikväll blir det bara en massa mys, alltid lika skönt och det behövs verkligen! Förresen, nu har jag fixat praktiken. Det blir både att jobba till 17 på dagarna men även till 19 vissa dagar.

pusss.


hade inte suttit fel med en sånhär ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0