yey!

- linnéa

jag och  min älskling kom i säng alldeles för sent igår, skulle gissa på att vi somnade runt 2..
kan lova att vi var mer än trötta när klockan ringde 8.. hur som helst tog vi oss till mig runt halv 10, där åt vi frukost och tog oss en promenad med min brors hund. sen skulle min älskling möta upp sin uf-grupp för lite ärenden.
senare blev det förbi stan för lite ärenden, hann dock inte med att söka praktikplats så det får bli en annan dag.
nu har jag och min älskling just ringt till över 10 företag för att leta praktik åt honom. tillslut hittade vi en plats på village i stan där han kommer vara den första veckan.




nu blir det mys, vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Eija

Du ska hit och praktisera! ;)

2010-02-07 @ 09:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0