nionde februari

- Frida
Snacka om att det tar på kroppen att jobba fulla arbetsdagar, och hur slappt vi egentligen har det i skolan. Det är några timmars skillnad om man säger så!
Timmarna går verkligen inte fort på jobbet, det finns oftast saker att göra men dom gånger det inte finns det så går minutrarna väldigt väldigt långsamt.

Nog om min praktik. Har varit med daniel och kollat på en bil ikväll, dock var han inte speciellt intresserad av den. Klockan nio skulle han iväg och kolla på en volvo s40 -01 vilket däremot är alltför fina bilar enligt mig.

Har precis lagt på luren, det var en taggad emz som jag pratade med. Dock så håller vi tummarna att hon kan komma så tidigt som möjligt på lördagen så att det inte blir alltför stressigt iväg. Jag och Linnéa kommer iaf göra oss iordning tillsammans innan vi drar vidare. Angie lär också dyka upp då någongång! :)

Nu hade jag tänkt kolla in det nya programmet "vinterspelen" där Gunde svan är prog. ledare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0