you can have whatever you like'

- Frida
Nu har jag precis varit på ett UF-möte med min grupp. Jag tycker att det gick riktigt bra, och jag känner verkligen att det här kommer att bli bra! Nu ska jag börjar packa ner lite ingridienser som ska med till min bror, vi lagar nämligen mat där idag. Eftersom att jag inte har sett hur det ser ut med tapeter och möbleringen så ska det bli himla spännande. Finns en chans att jag tar med mig kameran och fotar lite :)

Efter maten blir det eventuellt träning med hanna, hon har lite problem med att ta sig mot stan så vi får se om jag kan lösa det på något vis. I annat fall så får jag träna själv, måste verkligen ta tag i träningen nu.

Hoppas att ni har haf en bra torsdag. v




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0