12 januari

- linnéa

godmorgon=)

inatt blev det mer sömn än föregående natt, 4 timmar. känner mig konstigt nog riktigt utvilad. igår blev det mycket plugg kan jag lova, undetiden min älskling vad på träning gjorde jag bort nästan alla 5, har bara lite smått kvar att färdig ställa som jag tänkte göra idag.

igår fick jag för första gången testa en spikmatta! jag låg på den i ca 20 minuter sen ville jag upp. snacka om frän upplevelse! vet inte om jag inbillade mig men det kändes som om att jag somnade mycket bättre. jag testade även stå på den men det blev redan för mycket efter några sekunder. '

idag  blir det först skola till 3 sen ska jag träffa min vän linda! senare blir det efterlängtad cheerleading träning!

nu ska jag på lektion vi hörs senare idag
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0