13 januari

- linnéa

det blev 5 timmar med sömn i natt. jag och min älskling steg upp ganska just innan vi skulle iväg, så det var bara på med kläderna sen skulle vi åka. dock kom vi lite sent till skolan för jag var tvungen att dammsuga efter katten, den fick fnatt och sprang sönder ett glas.. den har börjar bli riktigt tokig nu när det vant sig att vara hos min älskling. hans rum är nu inte intressant länge, utan nu ska nya saker upptäckas så direkt dörren öppnas smiter katten iväg till nästa rum!

COCA COLA VANILJ FINNS!!!!!!!! JAAAA


nu sitter jag här på thorén och färdigställer lite uppgifter.
vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Anne ;)

Nice blogg.

2010-01-13 @ 11:12:01
URL: http://anneliscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0