14 januari

- Frida
Jag trodde att jag skulle komma mig isäng tidigt igår, men somnade som vanligt kring två tiden. Jag behöver verkligen fler timmar än så, slocknade på soffan just innan middagen. Skönt var det iaf att bara ha en lektion idag, och det var dessutom foto. Det blev ut för att fota med angie och lill, men det blev endast några fåtal kort eftersom att lill's kamera dog, och för att kylan var outhärdlig. (nästan..)

Det var tidigare bestämt, och planerat att jag och ankan skulle gå på stan efter skolan. Men mycket kan ändras, vi fick förfrågan att spela lite badminton/tennis med grabbarna+ sara så vi åkte dit för att spela lite. Hann inte med alltör mycket, eftersom att jag hade klipptid halv tre.

Nu ikväll har vi äntligen ställt ner min moped i källaren, jag vet.. Det är alldeles för sent för att göra det, men har bara inte haft någon vidare lust eller ork till det. Har inte heller haft en stark man som kunnat hjälpa mig med det förens nu!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0