15 januari

- Frida
ÄNTLIGEN fredag, det känns helt underbart. Dock var det riktigt tungt att kliva upp imorse. När jag väl kom till skolan så var jag inte ensam om att vara helt död utan hanna kännde sig inte heller så pigg för tillfället. På lunchen satt vi och kollade på "the omen" som jag aldrig tidigare hade sett. Hann inte riktigt se klart hela filmen, så jag får se till att se klart den under helgen.

Ikväll blir det skridskor, har varit och nyslipat mina skriskor nu så nu är det bara att se upp där ute på skridskor planerna ; ) Ska eventuellt träffa Evelina ikväll också, blir bara att ta det lugnt tror jag. Får se vad kvällen har att bjuda på.

Söker på mitt namn och finner en bild på google på mig och hanna, lite scary..
Hoppas att ni får en härlig fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0