18 januari

- Frida
Igår gick jag och la mig strax innan elva och fick därför ca elva timmars sömn. Jag tror att det blev lite för många timmar för mitt eget bästa.

Imorgon blir det en hel dag i skolan, tror att jag börjar kring tio om jag inte minns helt fel. Det blev inte heller någon filmning idag, med brist på lokal. Istället har jag tillbringat  kvällen like 'old times'. Har spelat hockey med hela gänget vilket var efterlängtat och det kändes precis som förut. Har även varit snäll och hjälpt min bror med att packa ner allting från pappa som ska med till flytten. Nu vet han dock vad som väntar när det är dags för mig att flytta. mohaha.

Ska läsa lite bloggar sen hade jag tänkt följa mönstret och lägga mig.



godnatt
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0