19 januari

- Frida
Sitter nu på skolan och känner mig helt borta idag. För att börja med så hade jag helt och hållet glömt bort att jag hade ett läxförhör i Intenationella relationer tidigare idag. Som tur var så var jag inte ensam om det, så att det blev helt och hållet inställt. Istället får jag kliva upp och göra provet 8.30 nästa tisdag.

Nu har jag psykologi b och vi har precis fått en uppgift om våran personlighet och intelligens. Jag tror att denhär uppgiften kommer bli spännande, dock har vi bara 6  dagar på oss att bli klar med den. Just därför är det endast pluggning och träning som gäller för mig ikväll.

Näe, nu måste jag fortsätta med uppgiften!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0