2 januari

- Frida
Det blev inte många timmars sömn för mig inatt, men det hindrade inte mig till att kliva upp då klockan ringde elva. Tror att det blev åtminstone 6 timmars sömn, och det klarar jag mig ganska bra på. Nu har jag nästa precis ätit frukost och ska hoppa in i duschen vilken sekund som helst. Idag blir det att åka runt på alla butiker som har massor med rea. Ska framförallt gå på butiker som Daniel & Sofia kan hitta lite nödväntigt tills dom flyttar. Det är trots allt bara tre veckor tills dess!

Eftersom att det stod att det var -18 idag så stannade jag inne medans Sofia, Daniel och syster gick ut med vovven. Såhär såg han ut när han kom in;






Torr och nermyst Butch

Hoppas att ni får en bra dag, nu ska jag in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0