20 januari

- Frida
Det var riktigt längesen jag var såhär trött som jag är idag. Hade ställt väckaren på 06.45 och jag hoppade i princip upp ur sängen. Det var inte alls jobbigt att kliva upp, men sen ca en halvtimme då skolan börjat så blev jag helt sjukt trött. Det gick knappt att hålla uppe ögonen! Efter lite mat i magen, som bestod av köttbullar och stenhårda potatisar så blev jag lite piggare. Vi spelade in en massa roliga småfilmer som jag kan skratta så gott åt..

Har precis vaknat upp efter att ha sovit en halvtimme, tror att det blev ganska lagomt. Känner mig lite piggare, och det är ju alltid någonting.

Jag har ett ton med plugg som måste göras, så jag får börja beta av arbete efter arbete helt enkelt. Ikväll ska jag till bubben för att ta hand om honom, tydligen var han sjuk idag så får väl ta med mig lite glass och kolla på någon bra film! Jag är så less på plugg just nu, så jag måste röra mig utåt för att inte bli helt insnöad i plugget.


mina sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0