21 januari

- Frida
Tänkte först berätta att anledningen till att jag alltid skriver datumet på dagen är för att jag har så pass dålig fantasi för att hitta på någonting annat. Rubriker är inte riktigt min grej, och det kan samtidigt vara skönt att se direkt på rubriken då det är skrivet!

Idag är det torsdag och jag har av någon konstig anledning fredag idag. Slutade redan 11.50 idag vilket var riktigt skönt, efter skolan så åkte jag och angelica hem till henne för att bara ta det lugnt. Det blev även en hel del prat angående helgens bravader.

Ikväll hade jag tänkt ta tag i en massa uppgifter i Psykologi, har kvar någon uppgift från A-kursen. Är för övrigt hundkvakt ikväll igen, så vi ska nu ut på en lång och härlig promenad innan han ska få mat. Näe, nu vill han ut- vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0