22 januari

- Frida
Då var det fredag igen! Vad härligt, nu får man äntligen sova ut riktigt länge på mornarna.
Det blev en tidigt morgon för min del, klev upp kvart över sju för att åka på ett "möte" på skolan, som det bara var ca 8 stycken som kom på. Dålig info med andra ord. Nu har jag psykologi B och håller fortfarande på med uppgiften som handlar om pesonlighet och intelligens, går sisådär.

Efter lunch är det UF som gäller med favvogänget, verkar som att vi ska åka runt på skolor för att sätta upp affischer. Kommer nog bli spännande!
Klantig som jag är så glömde jag min börs hemma, och eftersom att jag och hannababe ska på stan efter skolan så får jag se till att hämta den på lunchen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0