25 januari

- Frida
Måndagar för mig är verkligen en skön start på den nya veckan. Jag börjar 11.50 och slutar kring tre tiden, kan väl inte bli så mycket bättre. Ska även nämna att det var endast foto och klassråd dagen bestod av. På fotolektionen var jag, ankan och lill ute och fotograferade lite allt möjligt. Efter skolan åkte jag och hanna rumt och shpoppade, hann iväg på D&D som kanske är bästa butiken i den här staden? Sen tog vi oss även till strömpilen!

Nu har jag faktiskt inte tid att skriva mer, måste packa träningskläder. Träning som gäller ikväll, och imorgon är det träningsvärk som gäller! ;)


det var lite blåsigt ute idag.. syns på mitt hår som är över halva ansiktet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0