26 januari

- Frida
Jag har aldrig tidigare varit med om någon sån värk när det gäller röda veckan. Trodde att jag var lyckligt lottat som slapp sånt, men idag var det outhärdligt.
Jag åkte hem mitt på dagen för att få i mig mat och för att ligga under täcket. Åkte sen ner på stan med hanna för att hitta pressent åt hennes pojkvän Viktor som fyller 19 år imorgon! Jag fick även med mig ett par snygga leggins från monki och även en baströja från gina tricot.

Nu ska jag iväg med pappa för att handla lite, sen blir det vidare till gullet! Ikväll kommer även andra avenyn, oth och paradise hotel ut. HAPPY

Linnéa, hör av dig! Brådis gällande kattungen &morgondagen.




Tänk att det bara är en vecka tills den här goskiten flyttar hemifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0