29 januari

- Frida
ÄNTLIGEN fredag!
Det känns hur skönt som helst att det är helg nu, ser fram emot morgondagen. Ikväll blir det bara en massa mys, känner inte för att göra någonting annat än det ikväll. Efter skolan blir det stan med Linnéa och Hanna. Får se om jag hittar något smycke eller liknande till min outfit inför lördag.

Nu har jag psykoogi b och vi ska nu skriva en uppsats. Under dagens lektion ska vi endast komma på ett ämne och börja kolla runt lite på olika hemsidor. Jag har bestämt mig för att skriva om Sömn och även gå in lite på drömmar. Jag är väldigt sugen på att veta lite mer om drömmar och varför vi drömmer. Så jag ska fortsätta med det nu så jag kommer någon vart.



glad goskit!

sen var det lillasysters tur att fota gick väl lite sisådär;)


det var för kallt för att pallra sig till affären, så det blev vinettaglass och blodapelsinskyftor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0