5 januari

- Frida
Den här natten har jag inte alls fått mycket sömn, kan kortfatta det med några ord/meningar: brandlarmet gick, satt uppe vid datorn alldeles för länge, var vaken klockan fem då faster klev upp, somnade i kanske en halvtimme sen kom lillasyster och skulle sova i min säng. Detdär blev bara förvirrande, men jag kan lova att det var minst lika förvirrande för mig.

Trots endast fyra timmars sömn hindrade det inte mig att gå på stan med hanna. Vi var runt och kikade i olika butiker och satt oss till slut på Starz för att bara prata om livet.

Nu ska jag gå och vila i en halvtimme sen bär det av till mamsen där det bjuds på lax idag. Efter det blir det att åka till Hanna i brännland för att ha en myskväll med tv-spel och gottigott!





Det går så otroligt segt att ladda upp bilderna, eller också är det jag som har dåligt tålamod. Ni som vill ha bilderna större & skickade så är det bara att skriva på msn så får ni mer än gärna bilderna!

Kommentarer
Postat av: amanda

lax är jätte gott!

2010-01-05 @ 16:58:01
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0