50 frågor om din pojkvän!

50 frågor om din pojkvän!

 






Du är tillsammans med? - kristoffer karlsson
Och varför det? - för att han är den underbaraste personen jag vet, han tar fram det bästa ur mig. han är min andra halva!
Har han fått något smeknamn av dig? - älskling
När blev ni tillsammans? - 21/6 -09
Hur träffades ni? - genom en vän till mig
Kände ni varandra innan ni blev ihop? - 1 månad innan
Hur gammal är han? - 18
Älskar du honom? mer än allt!
Har du slagit honom? - kanske nångång :]
Har du roligt med honom? - alltid!
Skulle du kunnna bo med honom? - självklart!
Beskriv honom med tre ord? - omtänksam, hjälpsam och snäll
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - alltid!
Får han dig att skratta? - mer än ofta!
Säg ETT ord hur du känner för honom? - kärlek!
Vad för slags filmer ser ni på ihop? - allt möjligt
Får du fjärilar i magen när du ser honom? - ja
Vad har han för ögonfärg? - blåa
Vad är det finaste du fått av honom? - skor
Har ni samma humor? - ja
Planerar ni framtiden ihop? - ja
Skulle han bli en bra pappa? - verkligen!
Vad gjorde ni senast ni träffades? - pussade på varandra!
Vad gör han när han inte är med dig? - spelar innebandy, träffar vänner och går i skola
Är du svartsjuk? - det händer
Har ni bråkat nångång? - inget ordentligt bråk
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - nej
Skulle du kunna vara otrogen? - nej
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - en månad..
Vem håller i fjärrkontrollen? - han
Går ni ut ofta? - nej
Har ni samma musiksmak? - ja
Är han romantisk? - ja
Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - han stöttar mig genom allt!
Har han någon fobi? - ja, spindlar som jag!
Gillar han sport? - ja
Är han en djurvän? - ja
Kan han sjunga? - Helt klart ;)
Spelar han nått instrument? - nej, men han sjunger bra!
Kan han laga mat? - oja!
Är han envis? - det händer, men han är inte värre än mig när det kommer till att vara envis!
Tycker han om att resa? - ja
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - gjorde grimarser
Vad var det sötaste han gjorde sist? - kom in på rummet och pussade på mig


jag älskar dig kristoffer karlsson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0