7 januari

- Frida
Jag blir verkligen galen när det inte fungerar att lägga in bilder på min bärbara dator från kameran. Jag förstår inte vad det är för probmem, får be jon kolla upp det imorgon helt enkelt. Jag hade bara en  lektion idag, så slutade därför kring tolv tiden. Kände inte för att vara kvar i stan då det var så superfint (men kallt!!) väder ute som det är så bestämde mig för att åka till käraste farmor. Väl framme belv det en del fina kort men även yatzy och kortspelande.

Eftesom att Åsa fyller år idag, så har vi varit där på gofika idag. Dålig fantasi som jag och daniel har så fick hon en jättefin bukertt med massa röda blommor av oss.
Hoppas att ni har haft en bra dag och fått sig lite frisk luft ute idag- trots kylan! Hörde att det ska bli ännu kallare imorgon, närmare bestämt -25.

Om jag hade fått in bilderna på min dator så hade jag bjudit på en hel del finfina bilder, men icket! Nu ska jag röra mig ut i kylan.


kusinvitamin v v


pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0