8 januari

- Frida
Jag har inte riktigt förstått att det är fredag idag, jag har verkligen tisdag i mitt huvud med tanke på att jag bara gått två dagar i skolan den här veckan. Det är väl knappast något negativt att det redan är fredag, men känns lite småskumt.
Det känns som att vi är påväg mot ljusa tiden i vårt UF nu, vilket känns helt underbart. Har kollat upp alternativa DJ's och benjamin spinner vidare med vår otroligt snygga header på vår UF- blogg. Länk till bloggen kommer då den är färdig!

Nu börjar snart första avsnittet av let's dance, och självklart måste man se det. Första avsnittet för säsongen, det kan bli spännande. Det ska iaf vi göra, sen blir det en massa mys.

Hoppas att ni får sen bra fredag! v



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0