broken smile

- linnéa

hade tänkt skriva ett inlägg igår man jag glömde helt bort det. de senaste dagarna har varit mest ner för, jag har försökt tänka på de positiva som finns runt mig men det går inte alltid när saker och ting inte alltid är som de ska. vill bara för ett litet tag lägga undan alla tankar och funderingar som går i mitt huvud..

idag är det helg och jag vet ännu inte vad helgen har att bjuda på. är inte alls sugen på fest eller något liknande. hade istället varit mysigt med en hemmakväll med några. får helt enkelt se vad som dyker upp.

 
så fin låt

nu ska jag ta mig en duch sen springa några ärenden i stan. vi hörs senare
trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0