eyes on fire

- linnéa

eftersom jag sov lite länge i natt har jag känt mig extra trött under dagen. det blev att stiga upp för att se min älsklings match. tanken var att vi skulle och se "snabba cash" idag men det kom upp mycket annat så vi ska se den till veckan istället. dessutom är vi inte på långa vägar klara med "sagan om ringen" filmerna. vi har just sett klart den första och ska nu börja med den andra.

jag har även lärt mig sticka igen! det är min pojkväns mamma som är super duktig på att sticka så hon lärde mig. nu är jag i full gång med att göra en svart&vit randig halsduk!

sen får jag inte glömma, imorgon är det öppethus på östra för de som vill komma! jag och min uf-grupp kommer vara där för att demostrera för vår produkt! kom gärna förbi! 18-20:30

imorgon blir det först skola sen ska jag ner på stan med min älskling och göra en massa ärenden, det är på tiden! kan inte minnas sist jag var på stan. sen blir det såklart plugg, har några uppgifter som måste göras klart i veckan. kvällen avslutas sen på östras öppethus.



vi hörs imorgon igen!
dröm sött

kristoffer karlsson, min andra halva<3


Kommentarer
Postat av: alexandra

tack linnea! :D

2010-01-25 @ 12:58:49
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0