goddag!

- linnéa

kan ni gissa om jag blev glad när min vän bull ringde och frågade om jag var sugen på att hänga med till övik? gänget sammanfördes ännu en gång på resa till övik. eftersom min vän linda hade sånguppträdan fick jag lov att åka ensam med 5 grabbar. resan gick hyfsat forst när vi alla sjöng i kör på alla disneylåtar vi kunde komma på. redan här öppnades den första ölburken. väl framme blev det middag på en pizzeria, senare tog vi taxi till min vän cicci som bor här i övik. linda anlände runt 8, jag och hon de enda nyktra;). här blev det fest hela natten! det blev allt från ölpelet till ryskaposten haha!

under kvällen lyckades någon hälla ut ett glas med något på datorn här, tur som var gick den inte sönder! inte nog med det var det någon som lyckades förstöra toaletten, men det är sånt man får räkna med när det är fest haha!
eftersom vi en del folk blev det ont om sovplatser, tur som det var hann jag paxa sängen föra alla andra hehe!
resterande fick lov att sova i fåtöljer haha.



nu är vi iaf alla uppe och ska om ett tag bege oss hem. vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0