godnatt!!

- linnéa
idag har jag och min älskling sovit ut ordentligt (sista dagen på lovet för mig) senare sorterade vi ut hans garderob, det tog sitt tag men nu är det gjort. jag fick även en egen hylla i hans garderob så jag ska slippa ta med mig kläder fram och tillbaka. efter det blev det skridskor, det kunde inte blivit bättre skridskoväder, endast 2- grader!
vi har såklart lekt massor med min katt! den har nu vant sig att vara hos min älskling så den är nästan lika galen som hemma! vi har även sett på "bleach" och "prison break", var orolig ett tag att min älskling inte skulle tycka de var bra men jag hade fel, han gillar det! vi ska just se ett avsnitt till sen ska vi sova för jag har min första skoldag imorgon efter lov.
vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0