hos min älskling<3

- linnéa

igår lyckades jag ta mig till frida i snöovädret, fick skjuts av min älskling! det blev prat om allt vi missat på tiden vi inte setts, vi såg även andra avenyn. måste säga att de programmet har börjat spåra, så hemskt!

det blev iallafall en ordentlig sovmorgon för mig och min älskling, senare åkte vi till en klinik för att se vad det var för fel på min pojkväns rygg. det visade sig att 2 kotor hade hoppat snett, så¨han fick massage för att rätta till det.
vi var även på lite andra ärenden åt min mamma, vi hämtade även upp min syster och hanna påvägen hem.

nu är vi på den sista filmen av "sagan om ringen"! det har tagit sin tid för det har kommit upp mycket annat under filmerna. men nu som sagt är det bara en kvar som ska ses klart ikväll!!
vi ska kanske även träffa hanna&viktor ikväll för en spelkväll!


så söt, vill ha, vill ha!

hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0