jag skrattar idag

- Frida
Efter en kväll med underbar vänner så hade jag sätt fram emot att äntligen få se Paradise Hotel som har haft jul- uppehåll tills idag. När jag spänt går in på hemsidan så finner jag dethär:

"Paradise hotel är tillbaka! Och fr.o.m idag är det nya sändningstider och dubbelavsnitt som gäller! Även här på webben i TV6 Play är det nya bud som gäller - vi kommer lägga upp veckans alla avsnitt varje tisdag (dvs måndagens och tisdagens avsnitt)."

ÅH,
snacka om besvikelse. Jag som hade sett fram emot att äntligen få se det, eftersom att det slutade så sjukt spännande. Aja, finns väl ingenting annat än att bara vänta tills imorgon då jag får se två stycken avsnitt.

Imorgon blir det en heldag med hannababe, lovely. Det känns som att det var en evighet sen vi hittade på någonting, men så himla längesen var det nog inte! Snart börjar skolan och alla rutiner kommer tillbaka, efter att ha kikat på nya schemat så känner jag att det kommer bli bra. Visst, jag måste vända tillbaka dygnet men det blir underbart att få träffa sina käraste vänner.


Kommentarer
Postat av: lillemor

blev också förbannad över paradise!

2010-01-05 @ 01:46:22
URL: http://llilllemor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0