nattbloggning

- Frida
Det blev inte så lång dag på skolan idag, jag och hanna tyckte att vi hade gjort oss välförtjänt för en tidig dag idag. Det blev stan i några timmars till klockan började närma sig middagsdags. Efter maten ringde papi och frågade om jag ville följa med honom och lillasyster till holmsunds "äventyrs"bad-. Självklart så gjorde jag det. Det blev ett par längder och sen en hel del lek. Skönt med bastu var det också för den delen!

Åkte sen vidare direkt till sandra för att vara barnvakt en timme åt hennes söta småsyskon. Det blev en himla massa prat, så missade hela let's dance. Får bli att se det på reprisen om jag känner någon vidare lust med det.

Har inte riktigt tid att skriva hur kvällen slutade, det får bli en annan gång. Nu har jag precis slagit på MTV för att kolla på "hope for haiti".

"En global välgörenhetsgala för offer och skadade på Haiti. Hela artisteliten kommer samman för att visa sitt stöd. Konserter kommer att spelas i Los Angeles, London och New York. Alicia Keys, Dave Matthews, Bruce Springsteen samt andra storheter uppträder."

Tycker att om det finns någon annan nattvaken människa som läser, så slå för guds skull på MTV.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0