never apart

- linnéa

nästan så jag kan bocka av allt från "att göra på lovet listan", det är endast 2 saker jag inte hunnit med, de får blir senare. hittils har jag haft det bästa lovet på länge! 
jag har firat jul med min underbara pojkvän i manjärv, varit med frida hos hennes farmor och åkt fyrhjuling, åkt skrana med slava och frida i bräntisbacken, åkt skridskor med min älskling, firat min lillasysters 17 års dag, varit på bio och sätt avatar och luftslottet som sprängdes, firat nyår med underbara vänner, bakat, lagat mat, sett film, och tränat. så det har varit mycket trevligt att sysselsätta sig med!

det är såklart mer som ska hinnas med innan lovet får ta slut! det ska bli mer skridskor, mammas födelsedag ska firas, storstädning av mitt rum ska det verkligen bli, ska göra ärenden i stan och hinna träffa några vänner!

ikväll blir det att ta det lungt, jag har inte riktigt varit hemma sen den 23, så en hemmakväll passar mig bra idag. jag hade tänkt se filmen "the blind side" och börja lite smått med en sak som jag ska ge till en person som står mig nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0