Never let the past hunt you down!

det blev 5 läxor inte 3.. jag ska se till att göra bort dom alla idag så jag slipper göra det senare när det kommer massa mer plugg! jag fick åtminstone sluta betydligt tidigare eftersom min uf-grupp har jobbat på flitigt, vår skönhetsbok kommer troligast tryckas redan nu till veckan! sen nästa vecka kommer det att vara öppethus på östra där alla uf-grupper ska samlas för att demostrera för sin produkt. är man sugen att komma är man varmt välkommen, ska ta reda på mer om vilken tid det är!

nu sitter jag här och väntar på att min älskling ska hämta mig. vi ska plugga ihop och se prison break. sen om jag hinner ska jag med min älskling på hans träning om jag hunnit med allt plugg..



vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0