nog var det extra bonus att jag fick just dig till bror

- Frida
Jag förstår inte riktigt vad det är med mig och min sömn. Ena sekunden håller jag på att somna i soffan, medans andra sekunden är jag uppe och sysselsätter mig med tio olika saker samtidigt. Kanske inte riktigt så, men ni förstår nog poängen!

Imorgon ska jag ut och hitta en liten pressent till min bror, bara för att han är den han är och för att jag är så lyckligt lottad som har en sån undebar bror som han!
Ska även försöka hinna med lite träning, behöver verkligen röra på mig känner jag. Senare på kvällen blir det att åka iväg till bästaste, ska bara ha det mysigt och umgås.

Ska försöka somna lite tidigare ikväll, hade tänkt sakta men säkert vända tillbaka dygnet med tanke på att jag börjar redan nu på torsdag.


världens bästa storebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0