saturday

- Frida
What a day!
Har varit runt på dom allra flesta möbelbutikerna samt mediamarkt idag. Det har varit en himla massa rea, och det finns så himla mycket snyggt som man vill ha. Det inhandlades dock ingenting för någon av oss, men eftersom att Daniel och Sofia snart ska till Ikea så är det väl nästan lika bra att spara pengarna tills dess. Snygga saker för ett lägre pris, kan väl inte bli så himla mycket bättre?

Just nu känns det som att min mage håller på att spricka, det blev rullpizza till middag och sen blev det hemmagjord glass med mandelflarn & hallonsås. Så, ni kan väl tänka er hur mätt jag är på en skala just nu? Imorgon blir det att ta tag i träning, det var alldeles för längesen.

Nu ska jag ut på några ärenden, bl.a hämta min laddare till kameran som, som tur var hemma hos Linnéa! Senare ikväll blir det hemmamys.


Kommentarer
Postat av: Matilda Ellsberg

Moshi moshi♥



Mysig blogg du har^^

Kram//pocci

2010-01-02 @ 20:29:40
URL: http://pocci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0