slö..

- linnéa

jag har känt mig hänging och slö sen slutet av förra veckan.. har känt mig illamående varje dag, haft jätte ont i huvudet och varit yr. jag kollade mitt blodtryck och det ligger långt under normalt, så det är orsaken till att jag känt mig yr och mått illa. som tur är så är det inte farligt med lågt blodtryck, det enda är bara att det är obehagligt när man mesta dels känner sig yr..

efter besöket i övik igår fick det bli en lugn kväll . jag och linda bakade och gjorde bröd. sen kom min älskling förbi och vi satt och pratade ett bra tag innan det var dags att åka hem.

idag blev det ingen skola för mig, har haft huvudvärk sen i morse sen har jag heller ingen aptit för att jag mår så illa. ska boka en läkartid imorgon och se det finns något man kan göra åt. min älskling har pysslat om mig hela dagen<3.

nu ska jag se ett avnitt av prison break sen ska jag lägga mig.
vi hörs imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0