sovgott

- Linnéa

jag och min älskling kom ganska just från hanna&viktor, vi har spelat wii& gamecube. vi hade super trevligt, det blev dock lite sent men så kan det bli ibland! klockan är strax 2 så det är verkligen dags att hoppa i säng. jag& min älskling ska bara göra klart ett skolarbete sen kan vi sova!

och just det, min älskling gjorde våfflor åt mig igår. har aldrig ätit det tidigare så det var kul att prova något nytt, åh så gott det var!
tiden har gått fort, jag och min baby har redan varit tillsammans i 7 månader!

imorgon är det fredag då blir det "snabba cash" med min baby.
vi hörs igen imorgon


Kommentarer
Postat av: Frida

heej du, det har hänt en massa hemma så har inte hört av mig osv. men vi måste ses nu! har massa att prata om. saknar dig, puss!

2010-01-22 @ 05:11:07
URL: http://rrenis.blogg.se/
Postat av: Eija

Har du aldrig ätit våfflor tifigare?!?!?! stackars människa! ;)

Vi måste snacka nån dag. Då ska du få mitt kakrecept också ;p

2010-01-26 @ 22:03:33
URL: http://thatwasthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0