till min älskling

- linnéa

du ställer upp oavsett vad, jag kan räkna med dig genom allt. du har mer tålamod en någon annan jag känner, du har fått mig att inse saker jag som aldrig kunnat gjort tidigare, jag behöver inte säga ett ord när något står fel till, du förstår direkt, du får mig att plocka fram det bästa av mig själv, du får mig alltid på bättre humör när jag är ledsen och du förstår mig på ett sätt som ingen annan gör.

You see the smile on my lips , You made It.
You see the happiness in my eyes , You made It
When you catch me in your arms I feel safe
safe , because I know you are there.
There is one person i will never let go,
and that person is you. I will allways be there. 
when you need me , i will be there to do,
anything it will take to make the best for you.
You are my love and you are my heart,



jag älskar dig kristoffer karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0