underbar dag

- linnéa

det blev en sväng på stan med min älskling idag, glad för att vi tog oss dit tillsammans!
eftersom varken jag eller min älskling hade hunnit med mat innan stan bestämde vi oss för att senare göra nudlar. men det fick inte vara vilka nudlar som helst, iallafall inte för min älskling! det skulle vara några speciella nudlar så det slutade med att vi fick åka till 5 olika affärer för att söka efter dom. tråkigt nog hittade vi inte dom, de har tydligen slutat sälja så det fick tillslut bli vanliga nudlar.

senare åkte vi och hämta upp hanna och åkte sedan vidare till ida. baby&hanna hade en bilduppgift att göra så alla hjälptes åt med den hos ida. dom hade valt att designa om en tröja och här har ni resultatet! vi hade det riktigt trevligt med allt skratt&prat, tack för en underbar kväll<3
ursnygg blev den!




före




efter

nu har vi iallafall ganska just kommit hem och vi har precis fått i oss lite mat. nu är det nog film som väntar.
vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0