watch it

- linnéa

eftersom jag och min älskling kom i säng fyra igår kan ni säkert räkna ut att det inte alls blev mycket sömn i natt. som tur var hann jag dricka ett glas med berocca innan jag skulle iväg imorse, detta är en vitamin dryck som ska hjälpa en att hålla en på topp hela dagen. för mig hjälper det, jag blir genast mycket piggare. den innehåller 8 olika vitaminer inom b-gruppen men även c-vitamin, zink, kalcium och magnesium.


vi kom som sagt i säng så sent för vi jobbade med ett skolarbete som skulle in. så efter vi kom hem idag blev det sängen med detsamma, vi somnade runt 3 och vaknade ganska just, kl 7. det var perfekt timing att vakna till middagen! det blev fyllda paprikor med grönsaker och ost, super gott!


nu ska jag och min älskling se klart ett avsnitt av "prion break" sen får vi se vad vi hittar på. det kanske blir bio, "snabba cash" om vi inte är allt för trötta! en promenad måste det iallafall bli, eller promenad och promenad hehe.. det kommer rättare sagt bli "skridskoåk" med mina uggs;) tro mig, att komma upp i rätt fart och sedan glida det är som att ha skridskor på fötterna fast mer effektivt! det är kanappt så att jag kan gå ett steg utan att vara nära på att ramla!
för att min älskling även ska få ha kul så ska vi förbi mig och hämta ett par till så vi kan gliiida tillsammans!






vi hörs senare! ha en bra fredagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0