your day where today, tomorrow is to late

- linnéa

jag känner att när man har lov så går det så fort att man knappt hinner ha lov innan skolan ska börja igen, men så har det inte varit detta lov! nu har jag verkligen hunnit med en massa utan att ha stressat de minsta! mitt lov hade inte kunnat bli bättre, det har inte gott en dag då jag haft tråkigt! 2 dagar kvar sen är det tillbaka till samma rutiner, känns iofs kul att komma tillbaka till skolan, nu när man bara ha ett halv år kvar i skolan!
de senaste dagarna har det blivit matlagning, bakat, sett film, träffat hanna och viktor, hämtat min kisse till min älskling, gjort ärenden i stan och sett baby spela match.
nu ska jag strax börja klippa& limma i en tröja som jag tänkt designa om, ska bara vänta tills min älskling sett klart sitt avsnitt av "bleach". jag har skakat hand honom om att se alla 300 avsnitt.. jag vet inte riktigt vad jag gett mig in på, fast o andra sidan känns det bra när vi sen ska se alla säsonger av "prison break"
senare blir det plugg&milkshake!
vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0