1 juli

- Frida
Vilket konstigt väder vi har fått idag, jag vaknade till tidigt imorse av att det åskade, efter en massa muller blev det en massa regn och nu när jag är klarvaken är det sol med mooln. Inte illa, får väl hoppas på att det blir sol resten av dagen också!

Jag har vaknat till några gånger inatt, har haft så fruktansvärt ont i halsen- känndes nästan som ett rakblad i halsen och så illa var det. Jag förstår inte vars det kommer ifrån, det bara kom över en natt. HOPPAS bara att det inte håller i sig, vägrar må såhär på lördag.
Jag får med andra ord ta en tur på apoteket för att köpa halstabletter och hoppas på att det bara är halsont och att det inte går vidare till feber.

Blir bara deprimerad av tanken!



Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen blir det en sväng på stan med Evelina.
SEE YAH

Kommentarer
Postat av: lucke

allt bra idag? :)

2010-07-01 @ 12:44:29
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0